duminică, 23 ianuarie 2011

Amor cubist - Adrian Paunescu


                                         Amor cubist 
                                                          Adrian Paunescu

Sa mergem intr-o seara departe-n mahalale
Si noaptea sa ne lege cu negurile ei .
Sa-ti dau imbratisarea, mai vrei sau nu mai vrei
Si eu sa cad in focul imbratisarii tale .
 
La margini te chem,
Sa fugim undeva
Ca si sufletul meu
E o mahala .

Ai vrea sa fie iarna, ai vrea sa fie toamna,
Ai vrea ca liliacul sa infloreasca brusc,
Sa-ti fiu arheologul, tu - vasul meu etrusc
Ai vrea sa fie-o vreme ce nu stii ce inseamna .

La margini te chem,
Sa fugim undeva
Ca si sufletul meu
E o mahala .
 
Dar hai in mahalale, tinandu-ne de mana
Pe strazi cu becuri stranii, de-un galben violet
Cand picura cismele pe langa un bufet
Cu firma povarnita si preturi la-ndemana .

La margini te chem,
Sa fugim undeva
Ca si sufletul meu
E o mahala  .
 
Paralelipipedic traim in nopti egale,
Iubirea noastra moare intr-un oras cubist,
S-o inventam intreaga, cat esti, cat mai exist
Imbraca-te aiurea si hai in mahalale .

La margini te chem,
Sa fugim undeva
Ca si sufletul meu
E o mahala . 


Semneaza al dumneavoastra, Maresal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu