duminică, 13 martie 2011

Capul de la Torda - Adrian Paunescu


Capul de la Torda
Adrian Paunescu 

Capul lui Mihai Viteazul
De la Torda se ridica
Si intreaba de ce tara
A ramas asa de mica
Si Campia Tordei triste
Ii raspunde lui cu jale :
Fiindca astazi ducem lipsa
Capului Mariei Tale...

Nu mai acuzati strainii
Ca ne taie Domnitorii
Ca intimideaza tara
Cu guverne provizorii
Eu atat-as vrea sa aflu
Aratandu-ne obrazul
Totusi unde-au fost Romanii
Cand a fost taiat Viteazul ?

Nu voi consuma otrava
Pentru niciun fel de Basta
Totusi unde-au fost ai nostri
Si atunci si-n vremea asta
Cum se-ajunge pan' la gatul
Voievodului de Tara
Daca nu-s tradari acasa
Langa ura de afara?

Nu mai acuzati strainii
Ca ne taie Domnitorii
Ca intimideaza tara
Cu guverne provizorii
Eu atat-as vrea sa aflu
Aratandu-ne obrazul
Totusi unde-au fost Romanii
Cand a fost taiat Viteazul ?

Capul lui Mihai Viteazul
Ne-a lasat numai cu trupul
Nu conteaza ca strainii
Nu aveau nici pic de scrupul
Eu de-o singura-ntrebare
Ma scarbesc si ma mai manii
Totusi unde-au fost Romanii?
Totusi unde sunt Romanii?

Nu mai acuzati strainii
Ca ne taie Domnitorii
Ca intimideaza tara
Cu guverne provizorii
Eu atat-as vrea sa aflu
Aratandu-ne obrazul
Totusi unde-au fost Romanii
Cand a fost taiat Viteazul ?

Nu mai acuzati strainii
Ca ne taie Domnitorii
Ca intimideaza tara
Cu guverne provizorii
Eu atat-as vrea sa aflu
Aratandu-ne obrazul
Totusi unde-au fost Romanii
Cand a fost taiat Viteazul ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu