luni, 14 noiembrie 2011

Am muncit şi nopţi - Gheorghe Dinică


Am muncit şi nopţi 

Pentru cine am muncit toată viaţa mea ?
Pentru copii, pentru casă şi nevasta mea .
Pentru cine am muncit toată viaţa mea ?
Pentru copii, pentru casă şi nevasta mea .

Am muncit şi nopţi, dar am muncit şi zile,
Pentru tine draga mea ca să te simţi bine .
 Am filmat şi nopţi dar am filmat şi zile,

Pentru tine draga mea ca să te simţi bine .


Am muncit zile şi nopţi doar pentru copii,
Cât trăiesc pe lume Doamne le fac bucurii .
Am muncit zile şi nopţi doar pentru copii,
Cât trăiesc pe lume Doamne le fac bucurii .

Am muncit şi nopţi, dar am muncit şi zile,
Pentru tine draga mea ca să te simţi bine .
Am filmat şi nopţi dar am filmat şi zile,
Pentru tine draga mea ca să te simţi bine .


Semnează al dumneavoastră, Mareşal


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu