vineri, 11 noiembrie 2011

Parol că te iubesc - Gheorghe Dinică


 Parol că te iubesc

Te-am întâlnit într-un mic café-bar,
 Când discutai c-un pahar
 Şi mai târziu ţi-am dat locu-n tramvai
 Doamne, frumoasă erai !
 Doamne, frumoasă mai erai !

 Parol că te iubesc !
Nu da din cap că nu !
Mă jur pe ce vrei tu !
Parol că te ador,
Că dorm pe umbra ta
Şi după tine mor .
Parol că te iubesc 
Şi vreau să-ţi spun acum
Că tu... Habar n-ai tu!

Ţi-am dăruit tot ce-ai spus că ai vrea,
Plus marea dragoste-a mea .
Tu mi-ai şoptit că o să mă iubeşti
Şi acum nici nu iţi aminteşti
Şi acum nici nu iţi mai aminteşti


Parol că te iubesc !
Nu da din cap că nu !
Mă jur pe ce vrei tu !
Parol că te ador,
Că dorm pe umbra ta
Şi după tine mor .
Parol că te iubesc 
Şi vreau să-ţi spun acum
Că tu... Habar n-ai tu!

Parol că te iubesc !
Nu da din cap că nu !
Mă jur pe ce vrei tu !
Parol că te ador,
Că dorm pe umbra ta
Şi după tine mor, Parol!

Parol că te iubesc !
Parol că te ador !
Şi dupa tine mor ...

... Şi după tine mor...


Semnează al dumneavoastră, Mareşal

Un comentariu: