joi, 10 noiembrie 2011

Vagabondul vieţii mele - Gheorghe Dinică


 Vagabondul vieţii mele

La cârciuma din cartier,
 Unde se cântă şi se bea,
Vreau astă seară să petrec
 Cu amintiri din viaţa mea .

 Am mai făcut câte-o beţie,
Am mai iubit nişte femei
Şi m-am vândut la galerie
 Pentru un bilet de câţiva lei .

Sunt vagabondul vieţii mele
 Ca într-un film cu Raj Kapoor,
Măturător de praf de stele
 Şi cusurgiu fără cusur .

 Iar când adorm spre dimineaţă,
Îmi reproşez de la început
Că n-am luat totul de la viaţă
 Şi nu i-am dat cât aş fi vrut .

Am fost şi prinţ şi cerşetor,
 Un trădător un om cinstit,
 Numai cu viaţă de actor,
 Eu niciodată n-am glumit .

 Am mai şi râs de-o nerozie,
Am fost bogat am fost falit
 Şi în toată a lumii nebunie
 Eu publicul mi l-am iubit .

Sunt vagabondul vieţii mele
 Ca într-un film cu Raj Kapoor,
Măturător de praf de stele
 Şi cu surgiu fără cusur .

 Iar când adorm spre dimineaţă,
Îmi reproşez de la început
Că n-am luat totul de la viaţă
 Şi nu i-am dat ... şi nu i-am dat cât aş fì vrut…


Semnează al dumneavoastră, Mareşal

Un comentariu: