joi, 8 decembrie 2011

Declaraţie de dragoste de Adrian Păunescu


Declaraţie de dragoste
Adrian Păunescu

Sã ştiţi cã eu n-am sã mai falsific trecutul meu
Şi n-am cum sã mai dau înapoi.
Eu când am fãcut o declaraţie de dragoste,
Parc-am fãcut declaraţie de rãzboi.
Dacã nu izbândeam în iubire era moarte,
Nu concepeam o altã împãrţire
Decât la doi...
Eu când am fãcut o declaraţie de dragoste,
Parc-am fãcut declaraţie de rãzboi.
Si-acum sunt la fel.
Imi pãstrez trãsãturile.
Stupul meu mai trimite cãtre voi
Câte-un roi,
Dar fiţi atenţi
Cã eu, şi când fac o declaraţie de dragoste,
Parcã fac declaraţie de rãzboi.
Dacã zic: te iubesc,
Asta sunã a ordin
Şi-n faţa femeii
Ce mãreţ mã-nconvoi
Vã iubesc şi vã rog sã primiţi
Aceastã declaraţie de dragoste
Ca pe-o declaraţie de rãzboi
Dac-ar rãmâne iubirea
Singurul lumii rãzboi.


Semnează al dumneavoastră, Mareşal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu