joi, 8 decembrie 2011

Discursul de deschidere a Conferinţei culturale In Memoriam " Adrian Păunescu - Gheorghe Dinică "

Stimate doamne, dragele mele domnişoare, domnilor, amicii mei,

Încerc în acest discurs să reduc debitul meu verbal bine-cunoscut .
Îmi place să vă văd împreună şi îmi place să vă vorbesc .
Sunteţi aici pentru că îmi sunteţi amici, prieteni şi buni sfătuitori, mentori sau oameni care mi-au fost aproape .
Este poate ultima dată când suntem împreună în această formulă .
Dar nu ne-am adunat aici doar pentru animozitate . 
Suntem aici pentru că mă simt ca un vas împotriva furtunii . 
Şi aşa mă voi simţi mereu .
Vă vorbesc pentru că eu nu mă complac .
Incultura şi prostia au ajuns să infecteze rădăcinile cele mai bine înfipte ale României .
De ce să mă ascund după piersici ?
Suntem pe mâna unor nebuni, proşti, analfabeţi şi hoţi, de la preşedintele ţării până la preşedintele de bloc, de la directorul de bancă, până la directorul de şcoală .
Mă ştiţi al dracu' !
Eu nu mă las !
Sunt un luptător !
Iată că astăzi îmi fac cu domniile voastre o enclavă .
Acum o lună s-a împlinit un an de la moartea lui Adrian Păunescu și doi ani de la moartea lui Gheorghe Dinică
.
Voi îi cunoașteți .
Prea mulți din generația voastră, nu !
Comemorăm astăzi aceste triste dispariții, printr-un exercițiu de reîntoarcere la cultură .
Eu astăzi serbez un an de la lansarea umilului meu proiect, Blogul Mareșalului Crai, care a devenit o adevărată gazetă a sufletului meu .
Totul, într-o lună a luminii albe .
Nu uitați, însă, că după ce veți părăsi lucrările de aici, aveți datoria morală să vă amintiți că înaintea voastră a fost aurul .
Încercați să fiți platina !

Declar deschise lucrările Conferinței .


Semnează Ștefan Paraschiv


Semnează al dumneavoastră, Mareșal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu