joi, 8 decembrie 2011

Discursul In Memoriam pentru Gheorghe Dinică


Stimați prieteni,

Începem Conferința cu primul capitol, dedicat lui Gheorghe Dinică .
E greu să vorbesc despre un asemenea titan .
Personal, l-am ridicat pe Dinica pe prima treaptă a podiumului acum vreo șase luni, când cineva, prezentă aici, fără să-mi spună de ce, mi-a declarat că Dinică este actorul ei preferat .
Am luat-o în seamă și l-am studiat mult mai atent pe Dinică .
Felul său de a vorbi, de a juca, gesturile, caracterele cameleonice m-au făcut să trag aceeași concluzie :
Gheorghe Dinică este chiar cel mai bun .
Dinică este un cocktail nebun între geniu și iubire, între mister și talent .
Un adevărat boem .
Împreuna cu maeștrii Sergiu Nicolaescu și Amza Pellea, se formează o tripletă de aur pentru cinematografia română, cei trei lansând cele mai cunoscute și importante personaje ale filmului nostru .
Cine-i poate uita pe Lăscărică și Paraipan ?
Ei bine, astăzi veți cunoaște și alte ipostaze ale marelui actor .
Veți avea plăcerea de a-i asculta romanțele, onoarea de a-l vedea în filme și veți simți cu adevărat ce înseamnă arta .
Am pregătit un film de montaj cu cele mai bune și savuroase personaje ale maestrului .
Nu mai rămâne să spun decât că e momentul : MOTOR ! ACȚIUNE !

Semnează Ștefan Paraschiv 


Semnează al dumneavoastră, Mareșal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu