joi, 1 martie 2012

Primăvara începe cu tine, cu noi


Să vă aduca primăvara ceea ce îi aduce şi naturii : renaşterea ! Multă sănătate şi fericire !


***

Îmi cer iertare pentru o aşa de lungă absenţă .
Am fost presat de evenimente şi de muncă să părăsesc lucrul la blog pentru o lună .
Am adunat o colecţie de articole, pe care aş fi vrut să le public drept supleant al articolelor mele, care însă s-a pierdut .


***

A venit primăvara . Începe învierea, renaşterea constantă a naturii .
Am câte ceva de recuperat, mai ales că între timp ( pe 19 februarie ) am văzut filmul, pe care îl numesc pe drept capodoperă, Ultimul corupt al României . Avem de discutat Oscarurile şi de omagiat prin muzică şi literatură primăvara .
Multe de scris .


Semnează al dumneavoastră, Mareşal


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu